Trött och mätt

Ligger i sängen och känner hur överlastad min mage blev av middagen. Blev uppvärmning av det jag åt igår. Men med lite matlagnings grädde till :)
Mätt blev jag och förbaskat trött blev jag med. Jag tog lokal bussen här ifrån ner till stan och vid busshållplatsen så mötte jag en granne som bor i huset brevid (typ) :) En jättre trevlig dam som jag prata med till bussen kom. Väl vid centrum så gick jag och satte mej och väntade in bussen till Borlänge (skolan) kom.
-
Jag hade försovit mig som sagt och gick till reception och frågade hur och när jag kunde göra fotograferingen, han som va där sa elva om en vecka bla bla och jag sa Ok och gick där ifrån. Då såg jag en i från min klass som jag gick och pratade med, hon hade precis varit och knäppt sig och fått sitt kort. Så jag behövde bara ställa mig i kön och efter en stund hade ja mitt nyckel kort. Kan ju säga att kortet på mej blev konstigt :S jag gillar det INTE xD
Men får väl duga, bara jag slipper visa upp det för ofta ;)
-
Jag följde med henne in till Kupolen (köpcenter) det ligger bara en kilometer från skolan :) gick runt lite snabbt innan vi gick tillbaka till skolan. Vid skolan så tog vi oss en kopp kaffe för 5 kr st och väntade på lektionen skulle börja. Hon hjälpte mig även att låna en bok i bibblan för just den kursen osv. Så skönt. Inte för att vi använde dom idag men bra att man kan låna :) Och efter en stund inne på lektionen så börjar min mobil att RINGA!!!!!
Och jag blev ju stressad att få upp mobilen ur jack fickan och märkte hur alla typ kollade på mig, så pinsamt. Och när vi fick rast så ringde jag upp det samtal jag fick. Och det slutade bara med att jag blev irriterad och förstår inte heller varför jag fick samtalet just då. Sånt onödigt skit. Hade meddelat att jag var upptagen och hade lektion. Men ska lära mig att stänga av ljudet just dom gånger jag har lektion. Så jag slipper det där pinsamma.
-
Jag funderar på att antingen ta en kort promenad och hoppas på att jag blir lite piggare så jag håller mig vaken ett tag till. Orkar inte ta en dusch, inte så bra att duscha så ofta ;)
Men gissa hur mycket jag saknar att ha nån :( - vill ha nån att mysa med, är lite ensamt här. Har ju inte ens min fina misse :( faaaan vad jag saknar honom.
Söt missen min <3 - saknar som faasen..
Och jag saknar att ha en pojkvän, nån att lägga sig i sängen med och mysa. Sitta och kramas, pussas JA allt det där man gör med sin kille. Nej en promenad kanske? Eller ska jag ta cykeln?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0