Trött & Seg

Jag gjorde mig själv nyss en stor kopp te :)
Forest Fruit
.
Jag är typ trött och känner mig skit seg i huvudet. Jag valde nämligen att gå en promenad runt området bara för att få luft och få komma ut lite. Hm.. hjälpte inte av att komma ut för så fort jag kom in igen så kände jag mig så där seg och mör igen. Och jag valde att sitta i köket för att fixa med läxor och sånt där som jag inte orkar sitta i mitt rum och göra sånt. Ringde bovärden angånede eluttaget i hallen och han ska försöka komma förbi imorn och kika på det och jag har även tagit ett stort glas kallt vatten med is för att få i mig vatten, måste lära mig att dricka vatten ;) - och igår kväll så fick jag ansöka om kurserna vi ska läsa i vår så fixat det och besvarat några mail. Nu ska jag dela med mig av några bilder sen ska jag sätta fart med böckerna.
Gårdagens Outfit bild
Skor - ellos
leggings - okänd
Tröja - H&M
Halsband - New yorker
Dagens outfit,
Mjukbyxor - H&M
Uggs - Tradera
Skinnjacka - New Yorker
Gult linne - Cubus
Grön hoodtröja - bikbok
suddig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0