Uääh

Nyss så blev jag lite skrämd, flög nästan upp i taket så skrämd blev lilla jag.
Jag har något högt på min mobil bara för att jag ska höra den ifall jag är på stan eller i ett annat rum som jag har dålig hörsel (något) så nu när jag har den brevid mig så låter det ju rätt högt. Och har dessutom bytt ring signal så  därför hoppar jag också till, som jag inte vant mig vid att jag har ny signal.
-
Nåt som hände igår som jag trodde att jag skrivit om men tydligen INTE, jag blev ensam efter att Elina stack nångång på eftermiddagen, hon var väl hemma knappt en halvtimme innan hon stack igen och då glömde hon väl att låsa dörren efter sig för senare på kvällen runt nio tiden tror jag, då hörde jag massa "bråk & skrik" utanför och gick och kikade i fönstret och såg då ett gäng killar som sprang inne på dagis området och plockade sten och liknande och kastade mot fönstrena. Dom verkade vara påverkade av nånting men jag var inte hundra, och sen sprang dom in i skogsdungen här breve och som ligger typ mittemot dagiset det liksom delar gård. Och sen kom dom ut på cykelbanan som ligger mellan huset jag bor i och dagiset och sprang upp mot min trappuppgång och då fick jag lite panik så för säkerhetskull så kika jag om ytterdörren var låst vilket den INTE var då :O och jag låste fort som fan. Men för att det ska gå lätt att låsa så man ha dörren rejällt stängd alltså öppna och smälla igen vilket jag fick göra och då hörde jag ju dom i trappen. För dörren in till huset låser vid tio tror jag, rätt läskigt kan jag ju lova att det var. Ensam hemma och dörren olåst bara för min roomie glömde :S tänk om jag inte upptäckt det? Fy fan vill inte ens tänka på det :(
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0