Vaken

Ja vad ska man säga, egentligen ska jag vara i Gävle någonstans idag. Men iställe så sitter jag på mitt rum i lägenheten och häckar. Funderar på när min kära kusin slutar, kika om hon vill hitta på nåt med mig :)
Jag är ju en klantis, lyckades halvt tappa muggen med gröt i. Den jag använder som skål ni vet ;) och det for ut gröt blandat med hallon sylt och mjölk ut över mig och i sängen. Såg ut som spyor :S då tappa jag aptiten lite, men åt upp det sista jag hade kvar och sen torkade jag upp "spyorna" ...
Hade varma mackor i ugnen som väntade så dom har jag nyligen käkat upp. Har inte så mycket till aptit nu :S kan ju bero på det här med csn som ska strula för mig.
Sov inge bra inatt heller som vanligt, vissa nätter sover jag bra andra nätter så kan jag ju lika gärna vara vaken om man säger så. Men jag måste iväg och posta brev idag, och jag vet inte när bovärden kommer heller, han sa att han skulle dyka upp idag. Men inte vilken tid :S
-
Och jag är smått förkyld REDAN!!!
Har ju inte direkt stött ihop med nån sjukling :S ok jag har varit ute i regn osv men ändå. Jaja blir en massa te och halstabletter :D kanske nässpray med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0