Wonder

Ibland undrar jag verkligen om det ens är meningen om man ska göra nånting, som idag då jag åkte här ifrån fem i tolv ner till centrum där jag skulle med sju minuter över tolv bussen till Borlänge. Bara det att busschaffisen stanna ju på precis alla hållplatser :O och var en del gamlingar som åkte med också. Kom iaf ner till centrum precis sju minuter över och det stod ett helt gäng med alla möjliga som skulle på just den buss jag kom med och det blockerade mig för att komma fram fort, så när jag lyckas komma igenom så åker ju självklart bussen jag skulle med TYPISKT!
Jaja var att sätta sig och vänta var typ tjugo minuter till nästa skulle gå så runt sjutton över så dök buss 254 upp som går till borlänge men inte förbi skolan. Så jag var ju osäker när vi anlände till borlänge som jag inte visste vart jag kunde hoppa av närmast skolan så när jag märkte att i princip alla hoppa av vid resecentrum så hoppa jag också av där för jag visste hur jag kunde gå därifrån till skolan (som tur var) så hade ca tjugo minter på mig att hinna till föreläsning. Hann till skolan precis innan föreläsning :) hade högklackat idag så det var extra kämpigt att försöka gå och samtidigt hinna med ^^ Men det kändes lite idag som om jag inte hade nån mening att ens åka till skolan idag men jag kom dit idag och jag var med på föreläsningen.
.
Fick veta att vi ska åka till Ullared hela klassen på en slags studieresa, vi ska ha guidad tur och lite sånt + att vi som vill får SHOPPA :D weeeei . Imorrn blir det föreläsning på morgonen sen bär det av till csn kontoret här i Falun för att diskutera och fråga lite saker. Ska försöka komma ihåg att ladda in outfit bild sen, och jag vill även säga att det är ISKALLT ute fast solen skiner :S dumma höst!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0