grått grått grått

Vaknade för någon timme sen, har suttit och kikat på vänner lite, och haft en bråkig elsa som ska va envis som fan.
Funderar på att ta mig upp ur sängen och börja med att fixa ordning i rummet men jag har ingen ork, dock har syrran ställt in lite av mina saker i alex rum, och vi vet inte om hon kommer hem idag eller imorrn så kanske man ska plocka in de in hit igen?

För övrigt så fick soffan + bordet plats där jag ville ha det i rummet :D
Så ska väl fixa med några lådor så man får bort dom och sen kanske man kan sätta upp spegeln ;D något syrran skrämde mig med att elsa hade haft sönder den :O jag blev ju inte glad men det visa sig att hon bara lurades >_<
Dock har syrran avvikit från vår ritning över möbleringen så jag vet inte vart jag ska ställa badrumshyllan nu när hon ställt sin hylla ivägen. Och jag har ingen hylla så vet inte vart jag ska få upp vissa av mina saker :(
Men kanske kommer på vart sen??

Vila lite till för min hals är halvt igentäppt och likaså näsan så försöka piggna till och sen börja plocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0