About it

Hej bloggen

Vet att jag blivit väldigt frånvarande eller inte jätte frånvarande men mer frånvarande än jag brukar ;)
Men jag tror det  mest beror på att det jag kommer på att jag vill skriva om glömmer jag bort i den sekund jag
sätter mig vid datorn =/ . Men haft massa att tänka senaste 2-3 veckorna då jag går mycket promenader med hunden så blir det att tankarna far iväg och skingras då och då, synd att man inte kan bära med sig datorn och få det in skrivet det man vill skriva av sig men det är ju önsketänkande ;)

Vad har hänt då?
Jo förra veckan var jag på intervju för ett telejobb i U-sala och skulle på utbildning där nu i tisdags men jag ångra mig som jag kände inte för deras produkter, STRUMPOR! Liksom...
Och igår var jag på en annan intervju i uppsala och även de telefon jobb men där ska man sälja radon mätare och el avtal så de kändes mycket bättre, plus att det är fast lön + provision lön på det så man kan förhoppnings vis tjäna lite extra ut över lönen ;) Kan tjäna ganska bra men om man drar av skatt så blir det dock en lite mindre dålig lön, men bättre än den ersättning jag får idags läget.

MEN om det skiter sig med de där så har jag 2 praktik plaster att välja på, ena ett café i uppsala och det andra på ett ställe jag både praktiserat och jobbat på (inte sen de byggde ut men är där ofta) på ica! Har inte blivit något där efter att jag dumt nog klanta mig i slutet av min praktik där (var 16) och tänkte inte på vad praktiken egentligen kunde leda till, och jag var dum helt enkelt och har sen dess inte fått jobb där för chefen tyckte väl att jag inte var nåt att ha då jag kom nån timme för sent en dag och ljög lite om varför jag kom försent -.- dumt JAG VET! Bad ju om ursäkt och fick ju beröm att jag varit duktig annars under min praktik där, anyway blev ju som sagt chockad av få veta att jag kan få komma dit och praktisera.

Min jobbcoach hade varit in och pratat med honom och meddela de när jag ringde och skulle fråga om en sak, hm... mer då?
Jo min dator krånglar IGEN! Sen jag lämna in den i maj och fick fläkten bytt och varpå jag fick tillbaka den så har internet krångla som fan, först har det varit så att jag är ansluten men i webbläsarn står det "inte tillgänglig" MEN nu försvinner internet helt och hjälper inte att starta om datorn osv, så ska höra av mig till elgiganten och fråga vad man ska göra, som det där börja efter jag fick tillbaka datorn... drygt!

So long

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va bra att du inte tog illa upp och inte tog det på fel sätt. Menar absolut inte att smuts kasta någon. Va bra att det är ok med dig. Med min är det bara bra. :)

2011-08-26 @ 12:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0