Andas ut

Jag tror att jag kan andas ut, lite iaf. Har precis suttit och räknat ihop mina räkningar och lagt de viktigaste överst. Men bara jag får pengar nu nästa vecka så kan jag i princip betala ALLA mina räkningar även inkasso, hittade 3 st men vet att 2 av dom är betalda redan så ska bara kika vilka det var.

Men fick sån klump i magen och allt jag tänkte på var hur jag skulle ha råd att betala allt, speciellt när man bara får påminnelser osv hela tiden. Känns ju inte bra att vara tillbaka på samma spår man var på för bara några månader sen. Men det ser ut som om jag kommer komma ur detta rätt så snart :)

Och det är ju så jäkla varmt ute med :S jag försökte ligga på gräsmattan och läsa ekonomistyrningen men jag fick huvudvärk av att ligga där i värmen och samtidigt så antsträngde jag axeln vilket var dåligt så min plan att sola samtidigt gick åt helvete. Måste komma på ny lösning ;)

Förutom det så ringde amelie nyss och bad mig slänga in en stek i ugnen och hade telefonen ute, jag var uppe på mitt rum fick ju som sagt springa ner, och ut för att kunna svara... jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0