Depp pepp opepp

Usch har en sån där dag då man helst vill ligga under täcket och sova bort alltihop!

Jag är allmänt trött och seg idag, vill bara sova men får dåligt samvete för det är fint väder och jag har inte någon som helst lust att ens vara ute i solen för jag vill hellre lägga mig framför en film och sova.
Har följt med farmor till skärplinge för hon skulle göra något och ville ha med mig.

Har betalat en viktig räkning som jag som tur var hade lite extra cash kvar att betala för.
Har räknat ut att jag borde få pengar nästa vecka, i början på den. Hoppas hoppas!
Annars så orkar jag inte ta itu med sånt jag borde ta itu med, för så fort jag tänker på att ens göra det så
får jag en klump i magen bara för det är saker jag inte kan fixa för en pengarna kommit in på kontot.

VILL HA JOBB NU!
Så man kan slippa sånt här tjafs, nej nu ska jag däcka i sängen eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0