En snabbis...

God morgon

Här sitter jag som en Zombie och vill hellre lägga mig och sova nu när jag kan få sova längre än till 8-9 MEN nej då ska man upp för att åka till Tierp -.- , suck!

Har försökt få i mig min tortilla med tacos blandning från igår, jag gjorde i ordning 2 st men fick inte i mig båda då så en blev över som jag idag värmde lite och åt på. Dock är det en liten bit kvar men hela skiten rasa ihop och det droppade ner på mej, tur att jag inte klätt på mej än ;)

Men fått i mig lite iaf, det är huvudsaken för förra veckan så började min mage att låta bara för jag var hungrig
och ALLA i rummet hörde! SÅ jag hoppas jag undviker det idag ;)

Nej måste sätta fart så jag slipper springa till bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0