Fan fan fan

Fick nyss en lapp från jävla radiotjänst om att en faktura på 300 inte blivit betald och kommer att gå till kronofogden OM jag inte betalar inom en viss tid. Jag vet att jag betalat skiten, och ringde nu upp dom bara för att fråga vad de hela ´handla om. SOm jag dessutom fick en lapp om att det var avslutat med dom.

Tydligen hade jag bara betalat för en viss period (den var på 500 nåt... men med påminnelser och skit gick den upp till 800) den betala jag, men tydligen skulle jag betala en till period och den går upp på 300 kr. INTE kul när man knappt har pengar för tillfället och kan heller inte låna av någon, :( inväntar ju fortfarande pengar ifrån försäkringskassan så jag hoppas det kommer snart så jag kan betala mina jävla räkningar.

Får ju fan en klump i magen för jag inte kan betala och vet inte hur jag ska göra för att komma bort från det.

Nej ut och lägga mig i solen och se om jag kan glömma detta för en stund!

Kommentarer
Postat av: Vänsterwiki

Om du säger upp avgiften nu skickar de en kredit på nästan hela beloppet. Avgiften är egentligen frivillig och betalas av gamla tanter och barnfamiljer.

2011-08-08 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0