FredaaaaaG

Hallå där bloggen ...

Här sitter jag i min lilla 2-sitts soffa och har precis eller precis & precis, jag har alldeles nyligen städat rummet!
(det var ju inte igår liksom....)

Nej jag följde med och handla i Gävle och när vi kom hem så blev det käk och en runda med voffen, när jag sedan kom hem och gick upp på rummet och se mina nya husdjur flygandes här och där i rummet så kände jag att det var dags att STÄDA på allvar!

Jag slängde de mesta kläderna i tvätthögen, kastade sopor, fixade in ren tvätt där den ska vara och har fixat soffan som äntligen är en soffa och inte en klädhängare (?) Och vädrar ur rummet som det ändå är svalt ute och rätt så frisk luft ute så öppna jag fönstren så man får vädra ur den instängda konstiga doft som skapats här inne.
Ska även bädda om sängen som nu stinker, för jag mådde skit, eller min mage rättare sagt ;)

Ska fortsätta nu sen blir det film/vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0