God morgon

God morgon bloggen, det verkar vara nå knas på blogg.se eller så är det min dator, för skriver i skrivande stund i en liiiten ruta och allt ser knasigt ut :S och kom till en början inte in på min sida heller, stod bara "denna sida är ogiltig" eller "denna sida är inte tillgänglig" - usch på sånt. Nej men jag har smått funderat på att byta över till en NY bloggportal som mobilen kan acceptera så jag kan skriva inlägg på "resande fot" så att säga, så är det ju mycket lättare att uppdatera om saker och ting ;) Annars då? Jo jag blev väckt av att sikita står och SPYR vid dörren, så var ju bara att motvilligt gå upp och torka upp det, och passade på att gå en sväng med henne när jag ändå var uppe, klockan var då 05.47 så det var ju en väldigt tidig runda, iaf från min sida. (Syrran har gått 1-2 tidiga när jag sovit) efter det så har jag suttit och försökt luskat ut varför jag har en hög summa på TELIA som ska betalas i slutet av september, jag har suttit och räknat och kollat på den detaljerade listan på fakturan men inte fått fram VAD som gör att det blir sån hög summa :S Så skrev ett litet mail så får se om man får svar, skrev 2 igår om en annan sak så det kanske jag får svar på idag ? Ska åka med syrran till uppsala med, hon ska eventuellt stå för sms biljett åt mig som det är hon som vill ha med mej, ;) sen har ju även jag stått för det åt henne tidigare så det jämnar vi ut nu ^^ för mitt busskort funkar inte att åka med till uppsala tråkigt nog så därför ska vi ta smsbiljett, och jag vågar inte använda för en jag vet varför jag har så hög summa på telia. Skriva ut CV, och sen fixa frukost. Åker om 2 timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0