Grr,,,

Så typiskt, hade skrivit ett någorlunda långt inlägg och när jag tröck på publicera SÅ hade jag inget internet :@
Det = inlägget publicerades inte, utan försvann... :'(

Ja ja whatever... Har tagit hant om disken imorse när jag kom hem efter och lämnat elsa på dagis och åt en liten frukost med syrran och sen la jag mig och vila nån timme framför några avsnitt av Viva la bam, sen satte jag fart med att hänga den tvätt jag tvättat under min vilo stund och efter de så börja jag med rummet. Det som gör det roligit att städa är nog när man har bra pepp musik ;)

Fick hem Partylites nya höst/vinter katalog, ÅH GUUD så fina saker de var i den ^^ vill beställa typ men ska hålla mig ;) Hum...

Just ja, kommit halvvägs med rummet iaf, och kommit på en liten lösning för syrran har ju dragit fram saker jag ville DÖLJA och nu har jag kommit på hur jag ska göra så inte saker blir blockade osv ^^ så ska sätta fart, är inte mycket kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0