Irriterad

Om jag ÄR!

Hämtade posten och första jag ser är KRONOFOGD s helvete.....
Och det var om en räkning som jag REDAN betalat förra veckan, roliga är att det där från kronofogd är utskrivet dagen efter min betalning, så jag tror det liksom gått om varann där, men för säkerhets skull loggade jag in på inkasso företagets hemsida (som är sökar ombudet..) och ser där att ärendet är avslutat men jag skrev ändå och frågade vad det handlar om.

För jag har då inte pengar att betala de där...

För övrigt så fick jag bara vanliga räkningar, och har i princip börjat få bort mina räkningar vilket är ganska skönt.
Men något jag känner att jag veeeerkligen vill ha är ett JOBB!
Jag vill få inkomst och kunna betala räkningar, kunna göra nöjes saker osv osv för att sitta här och se dum ut när räkningarna dimpar ner i brevlådan och ha NOLL kr på kontot är jobbigt.

Får ju inte så mycket ifrån försäkringskassan dock :/ skulle ju fan vara skönt om man fick åtminstone 5-6000 i månaden då skulle man ju kunna leva någorlunda normalt, för de fjuttiga 2800 kr man får är ju skandal...

IRRITERAD TJEJ = CHECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0