Jag har blivit med NY...

telefon ^^

Är super NÖJD med den, syrran ska köpa min xperia av mig och ska även kika upp vart det är billigast att låsa upp den. Jag skaffade ny telefon mestadels på grund av att jag mer var sugen på den modellen än den jag fick med telenor. Även om jag älskar min lilla söta xperia så slår min nya telefon den med hästlängder :D :D :D

Och med telia osv så kommer det bli så mycket billigare än vad det var med telenor. I längden så fick jag räkningar på 7-800 kr med telenor, med telia kommer jag ligga på 2-300 kr i månaden. MUCH BETTER! (då även mobilen inräknad) Hämtade ut den igår, och har laddat den kikat lite hur den funkar och även överfört mina kontakter på den så man har allas nr ;P ...

Syrran ska även få mitt minneskort jag hade i xperian som jag tydligen fick 8GB till den nya, vilket jag först inte trodde att jag skulle få...

Men för att inte förstöra mina fina nya mobil så har jag beställt :

Rosa gummi skal, så att mobilen skyddas ifall man råkar tappa den, plus att den skydar mot repor osv.



Även skyddsplast på framsidan har jag beställt för att skydda skärmen.

Vill ni veta modellen?

HTC Sensation ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0