Lite pepp i det opeppiga

Vilka rubriker jag skriver?

Anyway, så tänkte jag som rubriken lyder PEPPA till det lite i min lilla opeppiga stund, för bara för jag är
lite opepp så behöver ju inte bloggen lida för det? Eller hur ;)

Igår så var jag lite dum och unnade mig en tidning bara för att jag ville ha något att läsa och ville då
köpa en tidning som det inte skulle göra så mycket att jag köpte - Nämnligen en tidning full med Råd & Tips på kläder, skor, smink etc etc!

Och i tidningen så hade dom gjort upp en full lista med tips & råd på massa möjliga ting och tänkte att man kanske ska dela med sig av dom?

Så ska sätta mig nu och skriva in dessa i 1-2 inlägg :D

EnJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0