My Hair

Har satt i löshåret och mixtrar lite, vill se vad jag kan göra för uppsättningar med det.
Synd att mitt hår är så tunt och ända gången löshåret går ihop med mitt hår är om jag gör vågor i det för då får jag rejäll volym och då sitter löshåret perfekt med mitt.

Men nu är mitt hår rakt (typ) och nu har jag:


Hade först satt upp det jätte fint men fick klagomål om att de såg "tantigt ut" så tog ur det, och gjorde en fläta istället och tog en rostt klämma och satte som hårsnodd ;) Blev ju ganska sött ^^






Har en rosa rosett som egentligen hör till ett linne som jag satt en hårnål och använder i håret ist ^^ SÖTT :)

Dock har jag en rejäll utväxt så mitt hår är något mörkare nu än löshåret. Det passa bättre ihop för 2-3 månader sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0