Nattis nattis

Här sitter jag i min rosa dräkt halvt, för drog av ena halvan för det är så jäkla varmt i mitt rum -.- , hade den på mej nu när vi satt ute och åt mat.

Har tillbringat största delen av dagen i Tierp, först jobbcoach grejen sedan gick jag ner till centrum och köpte mig en dricka och en liten tidning, gick tillbaka till kyrkan där jag var på förmiddan. Pratade med ena jobbcoachen vi tog en liten enskild samtal.

Sedan gick jag med syrran till konsum och väntade in linnea s och vi gick till banken för hon skulle fixa nåt. Sen gick vi till en kina restaurang och åt, asså jag har ätit där typ 2 gånger tidigare och kan säga att idag var fan sämsta av alla de gångerna jag ätit där. Maten var KALL! Inte mycket att välja på och det flugor och skit där med :S usch!

Nej men annars är det ju trevligt där men är väl för att de knappt har kunder där som det blir så där antar jag.
Efter det åkte jag med sis till vavd för hon skulle gymma och jag vet inte ens varför jag åkte med... Men men..

Väl hemma vid åtta så har jag haft sån värk i axeln, nacken som går ut över skuldran och ner i armen :( hon sa att det typ kan bli så men att det ska göra ont HELA tiden är väl inte meningen att det ska göra eller?

För när jag gått hos niklas (kiropraktorn) så har det bara gjort ont i några dagar sen gått över, dock kommit tillbaka men nu gör det ju ont jämt, plus att jag kan knappt röra mig utan att det går en rejäll smärta rakt igenom :S

Nej vila och kolla på film sen sova. Trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0