Överge blogg.se för en annan?

Jag har inte fullt bestämt mig ännu, har ju en heeeel del i denna blogg då jag haft den i typ 3-4 år (?)
MEEN som sagt så vet jag inte, kanske kan flytta över inläggen? Vill näst in till skaffa mig en annan blogg portal så att jag kan uppdatera ifrån min nya mobil :D , finns ju inga appar för blogg.se , något som är riktigt dåligt om ni frågar mig....

Men får tänka lite till och sen se vad jag kan finna för portaler att välja på ;)
PLUS att jag ska ju få hjälp med NY design så kanske bäst att tänka på lite och se vad man kan välja på osv..

Har annars varit en sväng på sjön med stora båten :D , och badade. OCH det var FÖRSTA gången i år som jag tyckte det var kallt i vattnet, och det tog även tid för mig att komma i vattnet vilket det inte gjort de andra gångerna. Men tog mig en sim tur till slut, ville inte doppa huvudet som jag duschade för någon dag sen. Försöker ju att inte tvätta det allt för ofta ^^

Hum... Annars idag då, jo jag vaknade inatt av att jag höll på att flyta bort! Stängde fönstret som det var så mycket mygg ute, och det blev ju genast vaaaarmt så fick öppna det imorse när jag vakna till och kunde då sova en stund till innan det var dags att ta voffen på en liten promenad. Är ganska skoj att vara hundvakt :) för hittills har ju allt gått bra och har även testat att ha henne lös så att hon fick springa av sig, fick liten belöning för att hon var så duktig och höll sig nära och inte sprang ut på vägen ^^

Men ska alltså tänka liiite till på hur det blir med bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0