Snacka om Att vakna Till...

Här låg jag och kikade på film och halvsov, sov taskigt inatt och fick även åka med Elsa till dagis imorse, plus att hon kom upp till mig vid fem imorse och la sig. Iallafall så ringde mobilen och det var ifrån ett företag jag sökt jobb hos i Uppsala och vill att jag ska komma på intervju imorgon och direkt efter samtalet så gick jag ut på annonsen för hade smått glömt vad den handla om och nu när jag vet det så ja blev jag något intresserad igen.

De hade skrivit upp timlön och allt så kunde räkna ut vad jag exempelvis kan tjäna på att jobba där, så runt 10600 kr kan jag typ tjäna till en början plus lite mer som det ingår provision med. Det är ju ganska OK som första lön ;) Men tror att jag då måste skaffa mig något boende som det är en bit att pendla för det ligger ute i boländerna...

OM EN HELT annan sak, jag var i förra veckan på en intervju där jag skulle på utbildning idag och sedan börja jobba direkt efter på prov i 10 dagar men jag känner bara NEJ när jag tänker på det jobbet, så ska ringa och tacka nej till den. Om det inte blir nåt med de där imorrn så har jag eventuellt en praktik plats på ett Café inne i stan :)

Jag har verkligen varit off här ifrån, anledningen är nog att jag är rätt så mycket ute med hunden eller har annat för mig, och känner i benen att jag varit ute mycket ;) har gått bara i mina reebok easytone och nu efter intensiva promenader och små jogging med hunden så har jag fått träningsvärk i låren för tillfället ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0