"Snuvig"

Snuvig som få, började dagen med jobbcoach i tierp, sen åkte jag hem till johanna som hon ville ha sällskap in till stan på sina ärenden och ta en liten fika på det ^^ Och självklart sa jag JA :D alltid skoj att umgås med hanni .
Och ja det var faktiskt skoj att få träffa henne och prata av sig ;)

Blev självklart en fika på wayne's och sen gick vi till drottninggatan37 för Johanna skulle fixa sina naglar och under den tiden blev jag mer och mer intresserad av att själv ta en utbildning inom nagelförlängning/design/gel nåt och jobba som de där. Problemet är ju EKONOMIN! Det kostar ju att göra de utbildningarna (oftast) och jag har ju eventuellt ett jobb på G nu, blir utbildning nästa vecka på onsdagen så åker väl in så jag är där i tid ;)

Och har även funderingar på CNC-operatör utbildning, för inom de yrke kan man ju tjäna vääääldigt bra och sånt tackar man ju inte nej till.
Men ska klura mer på dessa tankar ^^







Åh viiiiil :/

______________________________________________________________________________________________

Angående min rubrik då, jag har sen jag kom hem på kvällen följt med syrran till edsätra för hon skulle ta kort, och sen jag kom hem ätit och diskat. Och sitter nu med värsta smärtan i axel/nacke/skuldra och även ont i bihålorna och känner hur näsan blir allt tjockare. Alex är redan snuvig och dålig, syrran likaså och nu börjar även jag. Inte undra på, vädret har ju varit hel knasig från kyligt till skit varmt, skit varmt till iskallt på bara nån dag typ.

Nu läsa en av böckerna jag låna på bibblan i skutskär, jäkla johanna att lura in mig där ;)

Kommentarer
Postat av: catherine

rickard har precis fått hem sina böcker för CNC-utbildning.. kan ju säga att det är skitsvår matte i den. jag har läst matte c och fattade inte ett skit!

så du kanske ska typ gå in på bibliotek och kika igenom CNC-böcker om du hittar några, det är skiiitsvårt!

2011-08-30 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0