Solbränna på G!

Oh yeah, börjar få färg där jag verkligen berhöver få färg för att jämna ut liksom ;)

Har solat ryggen en massa nu, då jag haft vita ränder efter mitt linne jag haft på mig sen tidigare, men såg nu att den knappt syns :D , är väl för jag börjat använda bandeu bh bikinis denna sommar mestadels och därav lyckats få bort såna där fula vita ränder ;)

Plus att jag får så jäkla ont av att ha såna där snören upp runt nacken, som dom klämmer och spänner på just mitt onda område vilket resulterar i huvudärk som fan!

Vill verkligen BADA!
Men vet inte om det blir nåt idag, för pappa, amelie & elsa ska dra till stugan några dagar FUSK!
Så vi andra bli ensamna :D , men men men vet inte om vi tjejer ska dra iväg nåt, annars slår jag till på att ta en dusch, har faktiskt inte gjort det på evigheter nu :S vet inte varför det blir så men jag drar verkligen ut på tiden när det gäller att ta sig en dusch. Men får försöka ta en idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0