Städ städ & åter städning!

Hållt på och plockat ordning med tvätten i hallen, det ligger i hög där. I somras var jag på G med tvätten som var där, var bara några maskiner sängkläder/handdukar men nu har den högen växt för de blev saker ovanpå den tvätten och jag glömde bort den. Nu har jag äntligen fått fram den högen och lagt den så att jag i veckan kan ta itu med den. Om jag tar 2-3 maskiner om dagen så hinner det förhoppningsvis torka och man får bort högen, vore ju sköööönt!

Ja att städa rummet blev inte som jag tänkt mig, hade ju plockat av soffan och fått fram den men sen dagen därpå var syrran i farten och lassade på med tvättade kläder på den och hon stoppade aldrig undan den så nu är det rena kläder i högar på soffan och vi har en sovandes hund där... även haft en sovandes katt!

Men sen jag klev upp ur sängen vid nio så känns det som om allt gått åt H****e...
Gick ut med hunden, var kissnödig som fan (toan var upptagen när jag gick ut...) när jag kommer hem så sprang jag direk in på toan, skulle ge sikita mat och tar då upp diablos matskål och skulle ställa upp den - slutade med att jag gör ¨något så jag tappar den och det blir kattmat i hela trappen + vattenskålarna...

Jag sopar upp, fyller sikitas skål med mat och ska gå med diablos skål och fylla den så det var klart och snubblar i trappen så mat återigen åker ut i trappen -.- och efter jag fixat igen på nytt så ska jag byta vatten i vattenskålarna så ska elsa vara ivägen och fick lite vatten i trappen och på mej -.- SÅ jag blev ju ganska irriterad, går upp och sätter mej med en tidning och äter inte när det andra åt utan gick ner senare...

Nu ska jag ut med hunden på runda 2 och sen fortsätta städmanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0