Trött tjej

Åh jisses vad jag är trött alltså, åkte nämnligen ut med vår lilla båt själv till stugan men grejor åt pappa & amelie som åkte ut dit imorse. Och fick först gå och hämta båten, körde till fiskar bryggan här neranför för det blev enklare att ta sig dit med alla grejor och få i dom än där vi har båten i vanliga fall.

Fick springa 3 gånger upp och ner till båten för hade en skottkärra full med ett batteri och en massa täcken dom ville ha, sen upp med den och hämta kuddar och lite annat. När jag precis packat ner det så ringer dom om att de vill ha lite mer saker så var ju bara att springa upp igen...

Svetten rann verkligen när jag till slut kom tillbaka till båten, så det var såååå skönt när jag började köra som det fläktade sköönt ^^
Väl framme så hoppade jag i , i vattnet direkt! SÅ jäkla skönt och avsvalkande alltså ^^

Tog mig en sallad som jag åt där och drack juice sen sola jag lite, och tog ett till dopp innan jag begav mig hemåt :)

Har ätit och kikat på CSI som jag somnade till, så har sovit en stund. Nu ska jag kika film för min axel har börjat värka igen och huvudet likaså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0