Vilken daaaag

Vill helst glömma denna dag, den började något dålig och har varit i princip så heeela dagen.
Vet inte ens om jag vill berätta vad som hänt, just nu sitter jag med huvudvärk, tagit huvudvärks tabletter så det börjar gå över ^^

Har betalat de flesta räkningar, är väl en eller två kvar men dom får jag nog ta nästa gång jag får in pengar på kontot. De pengar som är kvar nu är för ifall att det dyker upp något som MÅSTE betalas, och även busskort ska införskaffas. Men det värsta är att jag inte vet vilket busskort jag ska köpa som jag kanske eventuellt har ett jobb på G i uppsala och då måste man ju ha ett busskort som det funkar med DÄR! Men jag ska kika upp detta, blir ändå smsbiljett imorrn ändå så, går sååå bra för mig att undvika sms biljett ELLER INTE!

Nu ut och gå med voffen sedan blir det vänner och sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0