Bilder 9/1 2011


Haha xD - titta hur mina fötter ser ut, röda och näst intill svullna efter att jag ...

Haft fossingarna i fotbad, och jag hade inget annat än skurhinken men de gick ju galant :D passade även på att raka benen, något jag inte behöver göra ofta ^^ efteråt smörjde jag in fossingarna i en camomille kräm som gör nåt ;P men det känns skönt att smörja in fötterna med det :)


Självklart kom jag på efter att jag satt fossingarna i fotbadet att jag kunde ju ha på ansiktsmask så det fick åka på när fötterna var klara :) så det blev det jag hade, Herbalife vitamin ansiktsmask.
Hade kvar prover sen jag sålde inom de företaget, men som det ser ut just nu så säljer jag ej sånt just nu.

även sis hakade på :)

Så här ser mina naglar ut, vill mest visa nagellacket, men jag knäppte inte kort
direkt efter jag målat och nu har det hunnit växa, och nagellacket har dessutom flagnat bort
då jag diskat.

drack citron vatten under kvällen, näst intill godare än läsk :)

Sis gjorde jordgubbspaj, det skulle bli hallonpaj MEN hon tog fel påse xD märkte hon när vi kom hem och packade upp, men vi orkade inte gå tillbaka för att byta så chansade och faktiskt...

rätt gott :D med färdig vaniljsås som jag älskar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0