29 juli 2011

Usch usch usch, sommaren börjar lida mot sitt slut och det tycker inte jag är OK!!!

Inte för att de ens varit någon sommar men ÄNDÅ!!!!
Iaf, idag så åkte jag ju till Skutskär och fick massage, gjorde ont men var välbehövligt, och har ont nu med men försökt undvika några lyft alls men har dock blivit lite lyft då jag fixat mat osv.

Bjöd farmor på TACOS idag :D och hon har sett efter elsa större delen av dagen och det hade tydligen inte
varit någon enkel match! Men elsa är ju så där ibland, var som nu på kvällen, jag klädde på henne och så fort
jag vände ryggen till då drog hon av sig ALLT och hoppade ner i poolen igen! Dryga unge!

Men nu ligger hon fint i min säng och kollar på pip larsson och jag gör sällskap :)

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Snygga skor :) halens.se


Dessa stövletter tyckte jag såg snyggare ut i katalogen än på hemsidan :S men tror dom kan vara snygga till ett par ljusa eller mörka jeans ;)


Dessa är INTE snygga här på bilden, men var snygga på modellerna i katalogen!

Kan ju vara nåt att ha i höst? Ett par kängor är ju bra då ;)

ALLA skor hittade på Halens.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0