"Alone"

Nu är man ensam med Elsa i FYRA dagar, får se om man överlever?!

Har iaf ätit frukost och nu ligger vi i min säng och kikar på Pip Larssons nåt Elsa gillar liksom jag att se på ^^
Förutom det så gör man ju inget speciellt, funderar på om jag orkar städa rummet senare för det behövs verkligen, speciellt efter igår!

Jag och syrran vände upp och ner på rummet i princip för vi har mobila bredband som försvunnit och pappa ville ha åtminstone ETT utav om då han inte hittar sitt! Och ja vi letade igenom allt som gick att leta igenom men vi hittade dom inte. Och varmt var det också så det var bara skönt att få lägga sig igår när man märkte att klockan blev för mycket. Jag kikade två avsnitt CSI innan jag somnade till slut.

Men syrran & alex satt och knappa med datorerna och bara gjorde mig irriterad så flera gånger sa jag åt dom att gå någon annanstans men lyssna dom?
Neej det gjorde dom inte, därav att jag låg vaken med 2 avsnitt innan jag somna och då var det för att alex gått ner ;) och det blev tyst ^^

Men ja om jag får lust och ork ska jag väl ta itu med rummet och se om jag kan få elsa att göra nåt, eller om farmor kan komma och leka med henne så kan jag sköta rummet utan att bli störd.

Kommentarer
Postat av: sloarez - Passion for photo

Hejhej, ville bara titta in och säga att du har en så fin blogg! kram :)

2011-07-28 @ 15:26:30
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0