"Another lazy day"

Ännu en dag som inte gjort något speciellt på, ända braiga jag faktiskt gjort idag är att jag ringt
och kollat upp ett jobb jag blivit rekommenderat om :) Och behöver bara lämna in CV så är det klart sen ;) och efter de får vi väl hålla tummarna ^^

Förutom de så fick jag åka motorcykel något jag inte gjort på flera år nu :( så det var kul!
Och spenderat dagen med min fina vän Johanna :) , gjorde inget speciellt, tog en varsin glass, gick kort promenad som det började åska & regna... Fick se en barndomskompis dotter ^^ som de fick nu för några dagar sen - jätte söt ^^ :D

Annars har jag inte gjort något speciellt!

Fått veta att jag möjligen inte kan låsa upp mobilen för än i januari/februari :( det är ju låååång tid till dess så jag ska nog fixa mej en NY mobil om inte jag hittar nåt ställe som kan låsa upp den i förtid ;)
Men ska börja kika över mitt pluggande inför den kommande tentan 3 gången gillt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0