"back to school"



Nej ska inte tillbaka så men ska kanske få tenta om de kurser jag inte klarade iaf, och har även kollat upp
om man inte kan läsa kurserna/programmet via distans för gillade ju verkligen programmet men fick ju hoppa av på grund av ekonomin.

Men nu är jag ju av med alla skulder vilket är HUR skönt som helst, och vill ju iaf få tenta av de kurser jag läst som jag ändå har böckerna kvar plus att det är ju bara super om man får G i de kurserna som det kan ge en kick i CV't osv.

Mailade ju programansvarig lärare i lördags, fick ju även då se att jag hade hela 13 poäng i högskolan, och 3 VG'n i från gymnasiet (trodde jag hade 2 där) så det känns ju ändå kind of nice liksom :)

Men om jag klarar en av de 3 tentor jag behöver göra så har jag fullpott och CSN kan godkänna mig ifall jag vill läsa vidare och kan då få bidrag igen. Och vore ju dessutom awesome att ha G i kurserna som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0