Better and better

Jag har en vas/ljushåller ifrån Partylite som jag funderade på att ställa någonstans men problemet är att jag inte visste vart jag vill ställa den för har inget bra "ställe" men efter lite dekor och ett ljus i den så står den nu
fint i fönstret.

För jag har haft 3 blommor där men nu står bara EN kvar, då den ena sakta dog bort så jag slängde den, och nu knappt 3 månader så dog min orkidee :( eller kunde väl haft den ett tag till men ena blomman hade ju redan dött efter att syrran råka bryta sönder den, och den andra höll ju men bladen och allt började vissna och kände att det
var dags för den med :/

Men man vill ju heller inte ha för mycket i fönstret men nu är det ju lite mindre än förra gången ;)

 ______________________________________________________________________________________________

Om en annan sak som jag måste förbättra mig med är att klippa tånaglarna!
För nu när jag höll på så kände jag hur ont det gjorde i ena tån och då såg jag att nageln gått AV (halva) och det blödde, så nu har jag klippt av alla och plåstrat om den blödande tån.

Jag är så seg på sånt där :( så måste bättra mig, och även hålla nagalrna på fingrarna i trim, för de ser även dom lite ojämna ut...

Kommentarer
Postat av: Niles

Hej! Allt bra? Hoppas att du haft en riktigt awesome dag!

2011-07-30 @ 18:55:09
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-30 @ 19:23:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0