Bra Sugen!






Typ denna bild vill jag verkligen , HÅRET!



OCH denna :D den här stämmer in på en frisyr (med färgerna) som jag lääääänge velat ha men
aldrig kommit till att göra det.





Den här var ju lite "neutral" inte så där chock rosa eller så :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag funderar på att om jag ska göra nåt av de jag skrev om här så ska jag i så fall använda mig av toning!
Som det rosa jag fixade nu på salong i maj näst in till gått ur nu, har lite rosa kvar men inte lika synligt längre och det har gått 1½ månad sen jag gjorde det. Och det sliter ju inte så värst på håret heller, går dessutom ut allt efter som man tvättar det.

Jag har kikat lite inne på SHOCK's hemsida och fann toningar för 69 kr och uppåt!
De färger jag vill ha är ju i så fall röd och rosa, den röda går mot 69-79 kr och den rosa 149 kr - så det är ju mycket billigare än vad jag fick betala hos frisören. Och som jag inte längre har så mycket pengar utan får röra mig med 2300 kr (typ) så blir det budget priser man får gå efter. Dessutom så söker jag ju jobb som en tok men än så länge så har det inte blivit något med något av de jobb jag sökt så ska väl börja fundera på en praktik så man har något att göra om dagarna.

Även kika om man inte kan få pengar på annat håll med för det suger ju att ha 2300 i månaden :/ kommer inte särskilt långt då mobilen tar upp en del, busskort tar upp hälften av summan och sen har man ju diverse räkningar. Men som tur är så är näst in till allt jag haft tidigare BORTA :D

Nej nu ska jag sätta fart med rummet, blev kvar framför datorn ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0