Dagens Outfit!











Dagens Outfit består av enkla kläder nämligen:

Grå hood tröja med tryck (musse pigg) - CUBUS
Baggy jeans (ljusa) - GINA TRICOT

Och till detta ska jag nog ha mina blommiga ballerina skor hade jag tänkt :)

Roliga är att mitt hår är inte tvättat på över en vecka nu, det börjar kännas att det måste få bli
tvättat nu, men sen i lördags förra veckan så har jag hade i både hårspray och LANZA's serum nånting i håret (det skyddar håret, värmeskydd, styla håret, serum...) så har håret varit volymigt (?) och sett ut som om jag har tvättat det. Plus väldigt formbart men nu måste jag nog tvätta det, och förmodligen ha i lite inpackning..

Nej nu dra iväg då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0