Don't feel so good...

Inte sjuk men är inte på något bra humör!

Mitt humör vände ganska så fort, satt själv på altan i hamocken och läste tidning sen satte jag på datorn som
åskan hade försvunnit. Men då börja internet på min dator krångla eller ja jag har internet men det blir att jag inte kan komma ut på någon sida.

Jag stänger av datorn, viker ihop täcket och går in. Dessutom har syrran blivit medbjuden att bo på hotell med familjen som hon passar barn åt (jobb) och hon fick bjuda med någon kompis men var ingen som kunde, och då fråga hon mig men problemet är att elsa är hemma och bara jag kan se efter henne. Men när vi börja lösa det problemet så kommer nea och säger att en vän till henne följer troligen med iaf så det blir nog hemma för min del iaf.

Sen så ska ju några i familjen dra iväg på semster tripp om någon vecka och jag tror det är jag, linnea s och stoffe som inte ska med, för linnea s jobbar och jag har inte råd att hjälpa till att betala och desamma gäller stoffe. Vad jag fattat det som!

Men samtidigt så känns det liiite taskigt, som jag tycker ju att sommarsemestrar är skoj, och nea och jag följde inte med till fjällen i vintras på grund av att jag inte ville fira jul med 2 personer som jag inte kände mig redo för det. Och nu det här! KUL!

Fast visst får ju semster ifrån familjen ;) man kan ju njuta och göra vad man vill de dagar men ja visst är jag lite smått sur för det men jag kan ju som sagt göra det bästa av situationen och hitta på nåt själv här hemma ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0