"First Love"

Något jag gått och tänkt på nu ett tag, sedan jag fick träffa han efter ett års tid nästan...

Mina känslor har "väckts till liv" till honom något jag självklart tycker är skit jobbigt som han
är tillsammans med någon annan nu och han är inte så där direkt att han besvarar känslorna som förr.
Jag har inte riktigt vågat säga nåt TILL någon ens en gång men nu när dom var här sist så hade jag det lite tufft
att se dom tillsammans osv men jag kunde vara med den större delen av tiden dom var här iaf.

Själv är jag ju lite förvirrad av känslorna, jag vill kunna släppa han och gå vidare helt men det är inte
lika lätt som det låter tyvärr :( Jag får ta ett steg i taget!



When it was you and me <3



Kommer nog alltid ha känslor för han, men är nog inne i den period när jag saknar han :( haft såna perioder då och då, ganska jobbigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0