Fredag

Puh!
Hann tydligen bli klar tidigare än jag tänkt mig, farmor kom förbi tjugo över åtta och hämta Elsa, hon hade inte
hunnit äta upp frukosten men jag fixa ordning vagnen och packa ner lite ombyte och hon tog med sig lite leksaker. Och självklart började farmor och plocka i allt i Elsas rum O_o något jag inte direkt gilla!

Mest för det känns konstigt att hon ska plocka i allt nu när hon inte gjort det på 4-5 år!
Anyway så gick dom vid tjugo i och jag har hunnit klä på mej, sminkat mig och även borstat tänderna på 15 min, REKORD ;) haha för sist fick jag ju springa till bussen när jag skulle åka vid den här tiden ^^

Men ska iaf till skutskär för att fixa axel/nacke igen för har ju så jäkla ont, och sen blir det hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0