"Fröken Luuuuuur"

Hahaha ^^ angående rubriken är för att jag och Elsa kikar på Pip Larssons och det är en tant där som kallas fröken lur :D och hon är så rolig ^^

Roliga var att jag vakna vid åtta av att elsa vaknat men när jag sa att hon kunde sova ett tag till så somna hon om :D och sov två timmar till, jag sov 1½ timme till sen vakna jag och har sen dess funderat på vad min kisse
tagit vägen :( han var inte inne när jag vakna vilket är konstigt som ingen har släppt ut han, om han inte lyckas smita ut genom mitt lilla fönster här vid sängen!
Men jag har ju en stor vas/ljushållare  som han lätt kunnat välta om han tagit sig ut där. Men som jag inte hittar
han så borde han ha smitit ut, och han kom inte när jag fyllde på hans matskål och det brukar han ju göra.

Men om jag klarar av det så ska jag försöka städa rummet idag, kan sätta igång en film åt elsa så har jag henne ur vägen förhoppningsvis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0