Grå grå dag

God morgon <3

Jag blev först väckt runt FEM imorse för syrran ställt alarm som hon skulle iväg och gymma, (hon skulle fixa ärenden åt mig så hon ville åka tidigt...) Och efter att ha somnat om så blev jag väckt strax efter sju av att hon messar mej om något och precis när man börjar somna om igen då hör man att Elsa vaknat 0_o Så det var ju bara att kliva upp för ungen ville ha frukost och även min mage.

Roliga var att jag inte fann några mackor så tog fram hårdmackor och vi hade på makrill FAST elsa föredrog att slicka av makrillen från mackan än att äta upp mackan med topping (så att säga). Så gjorde jag en skål med flingor och mjölk till mej vilket även hon ville ha men hon skulle tydligen ha russin med..

Hon åt inte upp, typ tog kanske 3 skedar sen gick hon och sura (?) och då satte jag på saltkråkan åt henne så kunde jag iaf få äta i lugn och ro.

Nu har jag laddat diskmaskin, plockat undan lite, tagit fram kläder åt elsa och nu ska jag även leta fram något till mig själv.
Som ni märker så är jag barnvakt IGEN. Känns som om det är det enda jag gör nu ... BARNVAKT!
Fasiken vad det tröttar ut en alltså!

Men imorgon så ska pappa & amelie åka iväg till amelies mamma så då tar de med sig elsa. Då kan jag passa på och fixa de sysslor vi fått i uppgift och även fixa rummet som åter igen blivit bombnedslag!

Vill ha EGET rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0