Halvdant

Idag har vädret varit grått men ändå rätt varmt, jag höll mig inne hela dagen i princip.

Varit med Elsa som hon fick vara hemma från dagis idag och vi har mest tittat på film för jag har inte orkat göra så mycket annat. Fast elsa har väl blivit rastlös och velat göra saker men på nåt sätt lyckades jag få henne att titta igenom HELA Mysteriet på greveholm ;) blev precis klara. Ok det var några pauser i mellan åt men ändå ^^

Vi har även varit ut på en kort promenad då vi fått fasters tidning i vår postlåda vilket var lite komiskt men inte första gången det händer. Så vi gick dit och lämnade i deras postlåda som de inte var hemma!
Men annars har dagen bestått av film typ :)

Men nu när jag har rummet för mig själv en dag så tänkte jag försöka plocka ordning här i rummet för det behövs! Det är disk, sopor, tvätt och en massa  saker ÖVER allt och jag känner att det blir för rörigt och man hittar ju ingenting. Ska även försöka få våran tvätthög att minska då den bara växer och växer. (vid såna här tillfällen saknar man tvättmaskinerna i falun)

Nej plocka var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0