Hemmafru på låtsas

Ja jag känner mig lite så, men inte för att jag gjort så mycket hushålls sysslor mer än att plocka ur diskmaskin och lägga i den disk som vi åstadkom idag. Men har badat elsa och duschat av henne, och även klippt hennes lugg som var ivägen!

Kanske inte så snyggt men det duger, hon sitter ju inte still!

Nu är farmor här -.- och hon plockar som vanligt trots att jag säger åt henne att låta bli, men lyssnar hon?
NEJ det gör hon verkligen inte, hon kan väl leka med elsa eller nåt?
Jag ska försöka städa rummet någorlunda för det behövs efter vår leta-mobila-modemet som sluta i ett rum som ser ut som KATASTROF!

Dock är det inte så bra för min del att städa med tanke på axel/nacke/rygg men vad fan, jag orkar inte se rummet så här. Och jag vet inte hur ofta jag städar det och ändå efter någon dag är rummet likadant som innan jag städa. Fattar inte, är det så svår att få ha det städat???

Men men kanske ska sätta fart, och hoppas på att farmor inte blir lång varig, inte för att vara elak men hon gör ju sånt hon inte ska göra här, hon kan ist leka med elsa och göra det för det är ju vad jag behöver hjälp med inte att städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0