Home sweet home <3

Home sweet Home <3

Puh!
En halvdags åktur i bil är ju lite påfrestande då man i princip bara suttit nästin till hela åkturen.
Blev typ sträcka på benen när vi kom fram till vår destination och sedan igen en snabbis men annars
har vi typ bara suttit och åkt. Blev ju en drive in på MAX i enköping och snacka om HUNGRIG man var eller?`

Jag var tvungen att äta sakta så jag inte skulle vräka i mig och få magkramp, fast hade nog magkramp för varje tugga var verkligen jobbig men blev något mätt iaf. Väl hemma igen så blev det att plocka in den tvätt som torkat och även plocka bort tvätt ifrån Linnea s säng för lånat den och lagt tvätt på men det började se väldigt stökigt ut där inne och vissa blev lite eller mycket irriterad på situationen där inne så det blev att illa kvickt plocka undan allt.

Usch, det är oftast när vi ska få främmande eller liknande som det blir kaos här hemma, även om man försöker göra ALLT för att minimera det så blir det ändå KAOS!

Längtar ju en aningen till eget som man vill ju kunna göra saker på eget begär osv, men först måste jag ju få JOBB vilket inte är lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0