Krämpalett - Smink

Hallu hallu

För någon dag sen så fick jag för mig Att beställa hem en sådan här:


(inte denna, sparade ner bilden på den egentliga varan men tydligen så
försvann den (?) ) Men typ som denna, det är ögonskuggor i KRÄM ig konsistens istället för
pulvrigt.

Att jag ens blev sugen på att beställa är tack vare Zandra som är en vän :) , hon sminkar sig typ
jämt och är skit duktig på det, hon inspirerar en verkligen och hon använder sig av krämpaletter
och ja genom henne så kom jag in på att även jag vill testa på.

Jag sminkar mig inte lika mycket som jag gjorde för några år sen, nu är det mer "naturell" sminkning
för min del, så som foundation, concealer, mascara och lite rouge. Enda gången jag ens drar på ögonskugga
är när man ska vara lite finare eller ut och festa.

Men som sagt så ger jag detta en chans, känns som om jag kommer fastna och kanske börjar lägga på lite
mer på ögonen än vad man gör i dagens läge.

Vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0