Läget

Tänkte berätta lite små saker som hänt och har blivit fixade!

1.
TELENOR - Som de flesta nu borde veta så har jag ju haft telenor från februari till NU! För typ två veckor sen nu så ringde jag ju till dom och ville avsluta hela skiten, fick en otrevlig person på andra sidan luren som i princip slängde på luren i örat på mig. (INTE acceptabelt)

Igår så tog jag mig i kragen och försökte på nytt, denna gång fick jag en trevlig kille som faktiskt förstod mig! Vad hjälper det om jag går från 149 i månaden till 199 kr NÄR täckningen suger???
Så jag fick en slutfaktura som kommer dimpa ner i brevlådan nästa vecka! SKÖNT att få slippa telenor...

Men så länge, så har jag fått gå över till KONTANT kort för att kunna fortsätta använda mobilen....

2.
TELIA - Jag ringde igår men precis när jag kommer fram efter 10 minuters kö väntande så kopplas jag vidare och yttligare 10 minuter vänte tid, något jag inte hade tid med som vi skulle åka precis då. Så fick lägga på!
Men idag ringde jag på nytt och nu är det fixat, nästa vecka går jag i telias NÄT :D

3.
Vaknade med en för jävlig smärta i höger sida vid höften, en smärta som inte går att beskriva. Haft det förut och får ofta så ont att jag nästan börjar grina för det gör så ont, inte så kul att vakna med det och vara skit trött, syrran fick sig ju ett skratt för jag gick typ som en gammal tant! Men tog mig upp ur sängen och ner till toan där jag försökte gå på toa men de lyckades jag inte med, gick sedan upp när den värsta smärtan gått över och la mig igen. Har fortfarande ont men måste röra på mej så gör det inte lika ont. Har dessutom ont i axeln som fan :(

Ska försöka fixa om med mina kläder för har en del där som behöver fixas för får inte ner nåt just nu xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0