Lättnad

Precis betalat av lite räkningar, tack vare att någon på tradera vann en sak av mig som en del slogs om vilket resultera i högre vinst ;) så fick mer pengar än jag trott från början ^^ Vilket var awesome som det gjorde att jag kunde betala vissa räkningar. Så nu är iaf inkasso räkningarna borta, har prioritera dom som det är lättast så!

Jag betalar de jag kan och det som måste betalas på direkten först så får de andra vänta men nu är de snart inga mer räkningar kvar att betala vilket är en LÄTTNAD!
Har haft lite ångest över dessa jobbiga räkningar men det börjar arta sig som tur är :)
Och fick även veta att pengarna jag ska få för att jag deltar i aktivitets grej (jobbcoach) är på ingående så kanske denna vecka eller början av nästa borde jag få in lite cash :)

Och det kan resultera i att jag kan betala räkningarna som är kvar och dessutom få en del över :D

________________________________________________________________________________________________

En annan sak som hände imorse, jag skulle med 9.05 bussen till tierp, kollar på klockan och ser att den är 8.45 och tänkte att jag är snart klar och har tid på mig, jo TJENA!

nästa gång jag kika på klockan, vilket inte var länge sen jag först kolla så var den 9.02 GISSA vem som fick stressa för var ju klar men fick slänga ner saker i väskan ta jacka/skor ner dra ur internet dra på skorna och rusa ut!! JO lilla JAG!

Jag tog upp mobilen vid busshållplatsen och den var 6-7 över 9 då och hoppades att bussen var SEN så jag slapp gå hem och fixa skjuts, turen var med mig för den kom 10 över ^^

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hur mycket tror du att du kommer få? :S Eller hur mkt har du fått dom andra månaderna? För jag har jobbgaranti jag också och nu såg jag att det blir nästan 5000 kr som kommer in på mitt konto inatt! I vanliga fall (om jag har tur) så blir det knappt 3000 kr. Som minst har jag fått 2800 kr av jobbgarantin. Är det samma sak för dig? :O

2011-07-25 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0