Make Up med nya kräm paletten

Testade krämÖgonSkugg paletten idag, blev dock inget märkvärdigt utan mer en naturlig look :)





dessa togs nu på kvällen, de övre på morgonen direkt efter jag sminkat mig!


Denna från ORIFLAME  oxygen boost face mist, återfuktar och gör att maken ser fresh ut :)





Tycker inte bilderna gör rättvis mot hur färgerna EGENTLIGEN ser ut, det är mycket häftigare och snyggare
i verkligen heten än på bild! Och verkligen Lätta att jobba med :) inge smulor som dimpar ner på kinderna heller ^^
Tror det var 76 kr jag fick betala så var det dessutom gratis frakt :D


bild tagen nu på kvällen...


DETTA är verkligen något bra, har denna highlighter i 3 olika nyanser, jag använder oftast den ljusaste och den det är B på, tittar ni noga ser ni vilken jag menar :) men det är den näst ljusaste där ;)

Men angående bilden, att ORIFLAME har steg för steg bilder i sina kataloger på hur man bäst använder produkten tycker jag är bra, med tanke på att ALLA vet ju inte hur allt ska användas :)


Även denna är bra Steg-för-steg hur man bäst lägger ögonskugga och suddar ut osv, för de som inte vet
hur man gör eller inte får till det. Jag orkade inte ta bättre bild än så här, orkar inte stå med axeln och klura, ansträngt mig nog ändå idag med den.

Så där :) Lite hur min make blev med kräm paletten, ser ju inte ut som en kräm direkt men den kallas så tydligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0