Min dag

Tidsinställt!

ja vi gick ju iväg och bakade bullar med farmor - bilder kommer!

Vid tolv så plinga jag till syrran och bad henne hoppa av vid farmor så hon kunde få lite bullar och kaffe :)
Fikade osv, sen runt halv två så rörde vi oss hemåt som elsa började bli riktigt dryg hos farmor och jag ville
inte att hon skulle riva hela huset.

Väl hemma så fick vi veta att vi skulle dra till valbo ALLIHOP!
Så vi packa in oss i bilen, men innan det så blev jag ju stressad som jag var inte ens klar för att åka utanför fagerviken. Var ju klädd för bakning, fettigt hår och osminkad!

Men kläderna dög så behövde bara fixa till håret lite och dra på lite smink i fejjan så var man READY TO GO!

Blev hela eftermiddagen I valbo och har nu konstanterat att jag inte vill gå med Elsa på stan nå mer, hon har blivit väääääldigt trotsig på sistone, och hon är nog fan värst i stan!
Fan vad det är pinsamt att ha henne i stan, hon skriker, slåss, kryper på golven, under klädställningar och springer omkring...

Lyssnar inte för fem öre heller för den delen!
Men men kom ju hem, dock med ett humör som var på gränsen till mycket irriterad och arg.

Nu dags och sova, imorrn blir det sysslor och sådant... Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0