Min mobil är DUM!!!


6 MÅNADER
har jag haft sony ericsson x10 mini (xperia) OCH nu för några dagar sen så märkte jag att det är typ "glapp" när jag sätter i laddaren, trots att jag inte gjort nåt och försöker få kontakt så händer det inte så mycket.
Var nyss i kontakt med telenor via deras chatt och får lämna in den till en telenor butik så tar det upp till 2 veckor att få den fixad.

ROLIGA är att min sony ericsson satio som syrran lånat sen jag skaffa xperian, har tydligen börjat bete sig konstig så därför har syrran tagit min första sony ericsson 810i SÅ jag har ingen MOBIL!!!
:'( Det här suger ju!

Förvisso så kommer jag eventuellt få en ny mobil ;) inom telia då ^^ more about that later


Har de röda, rosa, svarta och lime gröna skalen :D  men gillar nog svarta & rosa bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0