Morrn morrn gråa blåsiga dag

God morgon!

Eller god dag kanske?
Gick upp vid halv elva nånting och har sen dess ätit frukost och lite annat!
Jag har även lagt till mitt x nya som vi nu kommer överens osv, men visst det känns lite
tungt att se på deras statusar på fb om förlovning osv men något jag får ta helt enkelt!

Jag får väl vara glad att jag fick 3 år 4 månader tillsammans med han iaf, även om det var lite
upp och ner med saker och ting. Jag kommer alltid ha känslor för han, och älska han även om han
såra mig ganska så rejällt. Men antar att det är dags att gå vidare nu helt och hållet.

Han har ju sagt vad som hände, även hon och vi har rett ut saker och ting även om jag tycker att
det är jobbigt att se dom ihop så är det inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Känner till och med
att jag är avis på henne för att hon nu har han men antar att det är mina känslor för han som gör det.

Jag kan ju heller inte direkt säga lycka till , till dom men det kommer väl ta sin tid men som det ser ut nu så
kan vi nog umgås iaf. Det får ta tid helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0