My day today

började dagen med frukost ute på altan med gårdagens tidning efter det så drog jag med Linnea s ut på byn för att sälja lotter för eller inom Rädda barnen åt Amelie. Vi gick runt i ca: 2 timmar och fick se en del ur annat perspektiv ;) svårt att förklara så gör de sen nån dag.

Efter det åkte jag med mormor och morfar till kyrkan och vidare till baknåre hem till Susanne en barndomskompis till mamma som jag inte träffat eller ens umgåtts sen mamma dog. Så det var trevligt att få umgås :)
Och som jag nu dricker kaffe och kan vara med i "vuxen" samtal som jag inte direkt var för 11 år sen.

Ska dessutom få vara ensam med elsa redan från imorgon, för linnea s dissar oss redan då!!!
Inget jag är så GLAD över men vad kan man göra?
Jag orkar ju inte åka till Stockholm och vara hos stoffe och becka, orkar heller inte åka någon annanstans så jag håller mej hemma i fagerviken ist.
Ska även tillbaka och massera axeln/nacke/rygg bara för jag har sovit asdåligt senaste nätterna och har ont HELA tiden nu och huvudvärk. Så har varit på pissigt humör ett par dar nu :/

Har iaf tagit någon skit mobil här hemma och använder Telia för drygt att man inte kan ringa och messa liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0